onsdag, december 05, 2007

Miljøtur igen

Det var ved at være lidt længe siden, at vi havde været på "miljøtur", så vufferne og jeg tog en gammelkendt rute, der bragte os igennem det mere Istanhøjske og op til stationen. Efter et par turer med elevatoren, kig på lidt tog og busser, masser af venlige smil og kærlige klap, gik vi videre til den meget Istanhøjske del af Ishøj. Det var dog ikke mange omvandrende kvidelige stofruller og sandalslæbende mænd vi mødte, til gengæld mødte vi masser af paraplyer, børn med raslebøsser (det var skolebørnenes store julehjertesalgsdag) og så en byggeplads med gravkøer, kraner og meget andet. Der er ikke meget, der kan skræmme de to vuffer mere, ikke engang byggepladsen, hvor de bankede jernstolper ned. Jeg tror, at jeg på næste tur skal tage lidt penge med. Ikke kun for at kunne købe julehjerter, men mere for at vi så kan tage en tur med toget og bussen, istedet for kun at kigge på dem... Hmm...Måske skal jeg så nøjes med Bellis, Milo har prøvet begge dele og er rimelig ligeglad og jeg tror ikke det vil være helt nemt at gennemføre med to hunde - slet ikke hvis de pludselig får "trang" til at skulle lege ;o)

Ingen kommentarer: