fredag, februar 11, 2011

Flere billeder

Natten forløb stille og rolig. Jeg har sovet på en luftmadras i stuen. Bellis har bare klaret det super godt, hun er en god og omsorgsfuld moder. Jeg har været oppe et par gange for at sikre mig, at alle var ok. Flere gange er jeg faldet i søvn igen til den skønne lyd af diende hvalpe - uha, den lyd er da fantastisk, lige til at blive afhængig af.
Her til morgen blev jeg lidt nervøs for "lillepigen" (nr. 3), hun virkede meget sløv, dehydreret og havde svært ved at finde patten. Hun har fået lidt sukkervand et par gange i løbet af dagen og det har faktisk hjulpet en del - hun er næsten klar igen og har holdt sin vægt dagen igennem. "Overjordemoder" Tina har været så sød, at komme med lidt modermælkserstatning, så får "lillepigen" lidt af det de næste dag, så hun kan indhente de andre. Resten af flokke trives rigtig godt, de spiser flittigt og er meget livlige.
Jeg er rigtig ked af, at jeg slet ikke fik beskrevet i går, hvordan Bellis klarede fødselen. Hun var SÅ fantastisk. Det var tydeligt, at hun ikke helt forstod, hvad der skete, men hun stolede blindt på at Tina og jeg nok skulle hjælpe hende (til trods for at hun kun har set Tina få gange før). Hun tog det hele i stiv arm - pote og jeg er meget meget stolt af hende.

Billederne her i indlæget er taget af Tina i går ude på Karlslunde - Tak for det, Tina ;o)

Ingen kommentarer: