søndag, april 06, 2008

Træning i Kooikerklubben

I dag var Bellis og jeg så nede og træne i Kooikerklubben. Hun er en af de ældste der, men det passede hende vist meget godt, for en gang skyld at "have overtaget".
Hun var dog meget ukoncentreret. Om det var de mange andre hunde eller det nye sted eller hva, ved jeg ikke. Men hun kunne kun halvdelen af hvad hun normalt kan og kontakt var en meget svær ting.
Jeg tror frikvarteret var det, der faldt bedst i Bellis' smag - hun så i hvert fald ud til at hygge sig. Efter træningen stod jeg lige og snakkede med Bente og Loui's mor. Bellis og Loui havde et godt øje til hinanden, så jeg foreslog at de fik lov at lege uden snor, mens vi alligevel snakkede. Det gik også fint, indtil der kom en rottweilerlign. ting. Så skulle de to små bæster (Loui er 5½mdr.) rigtig puste sig op og gø af den store hund. Bellis er jo lidt af en kylling med stort K, så hun gør kun på afstand, men Loui var godt nok modig og vågede sig næsten helt derhen. Hvorfor vi ikke kaldte dem til os? Tjo... det prøvede vi også, men de havde fået midlertidig høreskader, så... SUK...

Ingen kommentarer: