søndag, september 02, 2007

Den store dag

Så kunne vi endelig hente Bellissima. Vi tog hende og Milo (vores 2 årige hankooiker) med ned på en fodboldbane, hvor de kunne møde hinanden. Milo er ikke vild med hvalpe efter at han blev bidt i halen af en, mens han sad og drak. Han sagde da også hurtigt fra over for Bellissima, som forstod.

I bilen hjem sad hun hos mig. Hun sov hele vejen, så det var meget nemt.

Hjemme fik Bellissima ro til at se sig omkring, mens jeg tog Milo med ud på en lang tur.

Første nat sov hun ikke meget. Når man er vant til at have 9 søskene og sin mor omkring sig, er det altså ikke sjovt at ligge alene i en papkasse ved siden af sengen. (hunde må ikke komme i vores seng) Hun ville hele tiden have min hånd nede i kassen, men sådan kunne jeg jo ikke ligge hele natten, så meget af tiden, sad jeg på gulvet ved siden af hende og prøvede at få lidt søvn.
Ved 4-5 tiden gav jeg op og tog hende med ned på sofaen (der må hundene gerne komme) og puttede med hende. Vi faldt omgående i søvn begge to.

Ingen kommentarer: